4 tips για να μετριάσετε τις αλλεργίες της άνοιξης

Για πολλούς η άνοιξη σημαίνει την επιστροφή του καλού καιρού αλλά για άλλους σημαίνει την αρχή των αλλεργιών.
Share on facebook

Μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία.
Πολλοί παράγοντες έχουν ενοχοποιηθεί μεταξύ αυτών η ατμοσφαιρική ρύπανση, ο δυτικός τρόπος ζωής και τα γονίδια…
Όσοι ταλαιπωρούνται κάθε χρόνο αυτή την εποχή από καταρροή και φαγούρα γνωρίζουν πολύ καλά ότι πρέπει να οπλιστούν με τα απαραίτητα φάρμακα αλλά και με αρκετή υπομονή προκειμένου να τα βγάλουν πέρα!
Μειώστε τη συχνότητα των συμπτωμάτων τους.

  1. Προβιοτικά: οι ζωντανοί μη παθογόνοι μικροοργανισμοί που προσλαμβάνει ο ανθρώπινος οργανισμός μέσω της διατροφής, επιβιώνουν κατά την διάρκεια της πέψης, και παρέχουν οφέλη στην υγεία μας. Τα «καλά» βακτήρια που βρίσκονται σε προϊόντα όπως το γιαούρτι και το κεφίρ συμβάλλουν στην καλύτερη «ρύθμιση» του ανοσοποιητικού συστήματος ώστε να μην αντιδρά πολύ έντονα στα αλλεργιογόνα.
  2. Κομπρέσες: Δεν αντιμετωπίζουν μόνο την υψηλή θερμοκρασία! Ένα βρεγμένο πανί στο πρόσωπο όχι μόνο παρέχει μια καταπραϋντική αίσθηση δροσιάς αλλά παράλληλα βοηθά να απομακρυνθούν υπολείμματα π.χ. γύρης από την επιδερμίδα.
  3. Συχνή αλλαγή ρούχων: Τα περισσότερα υφάσματα έχουν την τάση να συσσωρεύουν υπολείμματα, εκτός από την μυρωδιά που «τραβάνε» και μεταφέρεται κατά την επιστροφή στο σπίτι
  4. Ντους πριν τον ύπνο και καθαρές πιτζάμες: Έτσι προτού ξαπλώσετε στο κρεββάτι ή απολαύσετε τον καναπέ σας περιορίζετε σημαντικά την έκθεση στα αλλεργιογόνα και βελτιώνετε την ποιότητα του ύπνου.
Close Menu
×
×

Cart