5 απαραίτητα βήματα για καλό ύπνο

Δείτε, πώς με τη βοήθεια απλών και εύκολων τρόπων, θα κοιμηθείτε σαν μωρό!
Share on facebook

Οι τρέχουσες οδηγίες συνιστούν ύπνο για επτά έως εννέα ώρες κάθε βράδυ, τόσο για την αύξηση των ενεργειακών επιπέδων όσο και για τον περιορισμό του κινδύνου παχυσαρκίας, υπέρτασης, διαβήτη τύπου 2, καρδιακών παθήσεων και κατάθλιψης.


Παράγοντες όπως τα τρόφιμα που τρώτε, το περιβάλλον του υπνοδωματίου σας και οι γενικές συνήθειες του τρόπου ζωής σας μπορεί να σας βοηθήσουν να ακολουθείτε ένα υγιές πρότυπο στάσεων ύπνου όλη τη νύχτα.


Απομακρύνετε τις ψηφιακές συσκευές σας.
Το σώμα μας δημιουργεί μελατονίνη. Πρόκειται για ορμόνη που παράγεται φυσικά στο σώμα και μέσω κάποιων τροφών (ανανάς, μπανάνες, πορτοκάλια) και βοηθά στον έλεγχο του κύκλου του ύπνου. Σηματοδοτεί τον εγκέφαλό μας ότι είναι νύχτα και πρέπει να κοιμηθούμε. Ενώ κοιτάζουμε μια φωτεινή οθόνη, η παραγωγή μελατονίνης καθυστερεί. Το φως από την οθόνη του υπολογιστή, του tablet ή του τηλεφώνου σας είναι μπλε φως φάσματος, και λέει στον εγκέφαλο να σταματήσει να εκκρίνει μελατονίνη. Επιστημονικές μελέτες έχουν εντοπίσει ότι το μπλε φως συμβάλλει στην ενεργοποίηση της αϋπνίας.


Διαβάστε στο κρεβάτι.
Πολλοί βρίσκουν την ανάγνωση ως έναν καλό τρόπο να χαλαρώσουν. Εάν αγωνίζεστε όμως να διαβάσετε, τότε δε θα βοηθήσετε τον ύπνο. Σκεφτείτε πράγματα που σας κάνουν να αισθάνεστε υπνηλία. Άλλες επιλογές είναι να ακούτε χαλαρωτική μουσική, Stretching, ζεστή μπανιέρα, διαλογισμό κλπ.

Κάντε μασάζ & ασκήσεις ματιών.
Κοιτάζοντας συνεχώς ένα αντικείμενο ή ένα φως, κάντε κινήσεις κυκλικές γύρω από τα μάτια. Αυτές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος στα μάτια. Δώστε μια αίσθηση χαλάρωσης στα μάτια.

Δώστε στον εαυτό σας ένα ελαφρύ προσώπο
Εφαρμόστε το λάδι της επιλογή σας, έναν ορό, ενυδατική κρέμα ή μάσκα ανάμεσα στις παλάμες των χεριών σας και για μερικά δευτερόλεπτα τρίψτε τα για να το θερμάνετε. Κάντε απαλό μασάζ, αρχίζοντας κάτω από το πηγούνι, γλιστρήστε απαλά τα χέρια σας προς τα μάγουλά, χρησιμοποιώντας ήπια, σταθερή πίεση. Τραβήξτε απαλά με τον αντίχειρα και τον δείκτη του κάθε χεριού κατά μήκος το φρύδι σας. Επαναλάβετε 5 φορές.

Αφαιρέστε το μακιγιάζ κάθε βράδυ
Για εσάς που φοράτε μακιγιάζ, φροντίστε να το αφαιρέσετε πριν πάτε για ύπνο. Αυτό διασφαλίζει ότι το μακιγιάζ δεν θα εισέλθει στο μάτι και προκαλέσει ερεθισμό ή λοίμωξη αλλά θα αναπνέουν και οι πόροι του δέρματος του προσώπου.

Close Menu
×
×

Cart